Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 Billeder af hjemmelavede udebokse
Forfatter: 
Dato:  06-04-2008 21:16

Hejsa...


Som overskriften siger vil jeg meget gerne se billeder af jeres hjemmelavede udebokse...




Mvh Jeannette

Mor til Marcus Mikael 191106

Pinto araber er vejen frem...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her......
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 10:19

er et billede af min.


Den mangler dog at blive malet færdig (skal være mørkebrun over det hele, men venter lige på lidt varmere vejr) og der skal også lægges fliser foran dørerne.

Vindueshullerne i bagsiden kan lukkes med en lem ved dårligt vejr.

Dørerne står åbne hele dagen og boksene fungerer således som løsdrift/læskur, hestene lukkes kun i boksene om natten, men kun den nederste dør lukkes.

(og dog - da vi havde sne-storm, blev de øverste døre lukket, men kun fordi vinden kom fra den side).

Den 3. boks til venstre bruges til opbevaring af foder, men har samme mål som de andre, så kan indrages hvis nu bestanden bliver øget


Pia


Man bliver aldrig for gammel til en New Forest Pony !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 PS *nybro*
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 19:26

Hvor ser det lækkert ud, der gad jeg godt være hest


Mvh Jannie



Behandl andre som du ønsker De skal behandle dig

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak......
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 09:50

Hej Jannie

Tak for rosen


Ponyerne nyder det også - de bestemmer selv om de vil være inde eller ude, men der skal faktisk meget slemt vejr til (eller mad i krybben), for at de gider gå ind .


Hilsen Pia


Man bliver aldrig for gammel til en New Forest Pony !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min stald
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 12:52

Ja, endnu er den så ikke helt færdig - men kommer tid kommer råd, der skulle gerne ske lidt igen til sommer


De har pt. kun adgang til en sygefold pga. Faxa´s seneskade - og det har båret frugt at holde dem på denne måde igennem vinteren, senen holder ihvertfald so far


Jeg er sindsygt glad for fliserne og at jeg fik lagt stabilgrus på hele folden (undtagen en 3 meter så de har noget at rulle - eller alternativt svømme i )




(Nej det er IKKE så skævt bygget som det ser ud - men jeg er en spade til at tage "lige" billeder )


(Før hestene kom hjem - der mangler bare at blive sat boksdør i)

Trine (Faxa)


Ps. De har altid boksdøren til at stå åben så faktisk fungere der som løsdrift. Der er så også lavet en høhæk i læskursdelen så de altid har adgang til hø.

0
0
Svar på denne tråd
 
 12324565356
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 21:29

Tak...


De ser bare super fine ud :-)


Mvh Jeannette

Mor til Marcus Mikael 191106

Pinto araber er vejen frem...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider